sâmbătă, 12 iulie 2008

the booze test

77%LUSH



un lucru tin sa mentionez, pana nu mi se duce vorba prin catun ca as fi un alcoolic "lush"..testu l-am facut aseara prima data, numai ca mi-era prea lene si somn ca sa mai introduc un bloody cod:D.thus, la primul eram doar social drinker, cu 63%.e mai apropiat de adevar procentu <--


cu ocazia asta am aflat si ca mojito e preparat cu un muddler.. care se traduce in romaneste prin pistil.stiti voi, instrumentu ala care combinat cu mojaru reuseste sa marunteasca usturoiul ljui bunica si sa mute nasul omului cu ocazia respectiva

la jagermeister era clar, daca stiti macar un strop de germana:D
este o adevarata arta in fond si la urma urmei! ma rog, eu trebuie momentan sa practic arta de a reusi sa intru la buget la facultate.trebuie sa intru in groove-ul invatatului..hummmm...karrrrmaaa.. i'm working on it.

Niciun comentariu: