joi, 5 iunie 2008

shhhh..it

buuun.. pauza.pana dupa bac. o sa vin cu fresh scoop, da' poate mai incolo...pana atunci, integrale definite, pile galvanice si acumulatori PbSO4,negruzzi, morometii... OH THE HORROR!! stop me before i faint.uite acuma ar merge la fix teoria relativitatii lui Einstein.Cum ar fi daca s-ar CONTRACTA timpul pana ce se termina acest gigantic rahat? ( pana la ordinul milisecundelor daca se poate)..dupa care, nu cred sa se supere cineva daca s-ar dilata (temporal) cele 2 luni de taiat frunze la caini:D


so long, mofokers.. so long( not too long i hope:P)

4 comentarii:

CrowBeack spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
streichholz spunea...

reformuleaza un pic, pentru ca nu prea are tangenta afirmatia cu ultimu post.e un pic cam generala.si de ce ai vrea sa dispara toti de pe fata pamantului? o fi ele multe mere viermanoase,da nu iti vine sa le dai uitate cand le descoperi pe CELEALTE?

CrowBeack spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
CrowBeack spunea...

Uite am retras comentariul ,poate am gresit eu si merele nu sunt stricate deloc si nici nu fac rau pomului ,da si stiu ca ,nu are legatura prea mare cu ce ai postat tu mai sus tocmai de aia mi- am si retras comentariu,nu vreau sa par ca caut atentie dar oamuletii astia chiar nu sunt prea buni ,uitate prin jur mai bine,poate chiar ar fi bine sa dispara omul la fel ca dinozaurul pentru ca oricum tot el si-o va face cu mana lui mai devreme sau mai tarziu,chiar nu vreau sa te supar cu afirmatii de astea si nici nu vreau sa ma dau important, doar ti -am raspuns la ce miai afirmat tu,asta nu inseamna ca nu sunt constient de ce afirm sau fac ,daca vrei dupa ce citesti asta poti sa il stergi comentariul nu vreau dupa cum ziceam sa par important ,succes in continuare, multa bafta si nu te mai grabi sa judeci omul asa dintro data,e doar o afirmatie asta nu inseamna ca ar trebui sa dispara tot ,sincer iti spun eu as curati pomul inainte safie mancat de viermi ca sunt prea multi si asa ,haide mai nu te supara pe mine pentru un comentariu,numai bine si sper sanu fi suparata, mai sunt din pacate si baieti buni, ma uit bine fi sigura ,rar le descoperi pe CELELALTE ,tocmai de aceea incerc sa ma bucur de ele pana nu le mananca viermii :))))